Treceți la conținutul principal

Povestea unei pisici otravite

Nu stiu cati dintre voi sunteti propreari de animale si ati trecut prin asa ceva. Aici ma refer la caini, pisici,iepuri etc.

Am si eu o psicuta(vagaboanda)negra in vasta de 2 ani, mama pentru a 2 oara,prima data de un puiut iar acum de trei golanasi.

Ea nu este o pisicuta care sa stea doar in casa.De mica a cochetat si pe afara.
Ieri se care afara dimineata sa-si faca treburile apoi vine inapoi se duce pe la puiuti ii linge putin le da lapte, se culca putin dupa care se trezeste si incepe sa umble prin casa. Nimic anormala pana aici.

Mergand ea tot asa, dintr-o data observ ca tot isi scutura picioarele. .MI-am dat seama ca ceva nu e in regula cu ea(nefacand asa ceva pana atunci niciodata). O iau in brate ma uit in ochii ei cam tulburi, si simt cum ii tremura piciorusile (muschii).
O pun jos pe covor.Incearca sa se ridice si sa merga dar i se impleticesc picioarele si tot cade.Incepe sa se agraveze din ce in ce mai tare. Rasufla din ce in ce mai repede, iar contractiile muschilor sunt si ele din ce in ce mai puternice.

Se ridica cu ultimele puteri merge pana la cutia unde erau puiutii le da niste lapte se ridica si se duce pana in fata usii la iesire. Ii dau drumul gandindu-ma ca ca vrea sa vomite sau cine stie ce ( ea nefacand niciodata de cand e ia nimic in casa). Incearca sa coboare scarile dar nu poate si mai mult se rostogoleste. O scot eu pana la urma afara sa vad ce are de cand . Cand ajung afara ea incepe sa fuga si se duce sub o masina. Statea pe o parte cu gura deschisa rasufland greu iar din cauza contractiilor muschilor se zbatea ca un om cu epilepsie. Vazand asta incerc sa o scot dar ea incearca iar sa fuga dar nu reuseste, O prind, O iau in casa (era duminica) caut repede niste numere de la un medic veretinar si sun, si iar sun ( fiind duminica nu raspundea nimeni) pana la urma raspunde cineva, ii povestesc repede iar raspunsul a fost: nu mai avem ce sa-i facem, depinde acum cat a mancat si cum evolueaza in organismul ei dar ...
Auzind asta am trecut la planul 2, am mers pe la doi vecini propretari mai vechi de pisici sa-i intreb ce sa-i fac. Mi s-a recomandat sa-i dau apa cu sare si albus de oua.Zis si facut. In timpul asta ea statea intinsa pe o parte cu limba scoasa si tremura toata. Am luat seringa si dai fortat pe gura si apa si albus. Mi-am adus aminte ca laptele are efect benefic asupra oameniilor in caz de otravire dar nu stiam daca si la pisici. M-am gandit ca rau nu mai are cum sa-i faca si dai fortat si lapte cu seringa.
Si ea nimic din ce in ce mai tare tremura si sufla. Dupa mai multe serii de lapte albus am lasat-o in pace.Am stat vreo ora vrivind-o, dupa care mi-am dat seama ca-ncepe sa-si revina. Tremuratul ii incetase, a inceput sa se linga la gura, iar ochii reusea sa-i tina intredeschisi.

Doua lucruri m-au impresionat la ea
1. cu ultimele puteri s-a dus la puiuti i-a hranit i-a lins si a plecat
2. a vrut sa fuga sa nu fie vazuta de nimeni cum se chinuie si moare.

ea este
pisicaotravita

Comentarii

  1. ai o pisica frumoasa ..bine ca a scapat..si eu am probleme cu pisica mea ..tot un "vagabond" ...de 6 zile nu mananca ..i-am dat putina carnita si nu poate inghiti, o doare tare cand inghite ..sta tot timpul cu limbuta afara..de fapt nici nu inghite saraca ..acum ii dau lapte cu seringa ..i-am dat si putina apa cu sare, crezand ca e otravita...ma gandesc ca daca era otravita murea in astea 6zile :-<...nu stiu ce sa ii fac ..stau la tara si nu o pot duce la un veterinar ..daca ai un sfat pentru mine .. radu_dragos90 ..ms!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pisica mea a murit otravita, un motanel dulce si scump...ii placea sa vaneze iar noaptea il dadeam afara pentru ca nu puteam sa ma trezesc sa ii tot dau drumul in casa si din casa afara. Asa se face ca tot dimineata imi aducea animale vanate pe care le manca in curte in fata usii. Intr-o dimineata am gasit un rozator mai mare decat un soarece cu burta alba si spate ruginiu mancat pe jumatate. M-am gandit ca el l-a mancat insa nu se simtea rau, dupa doua zile a inceput sa lipseasca de acasa cu orele, cand a venit ma privea cu ochii fazi...nu am stiut ce sa ii fac, a mancat putin lapte dupa o zi si a suferit enorm pana a murit, venea sa bea lapte si nu mai putea...daca as fi gasit articolul tau mai devreme... eu stiam doar de lapte...s-a chinuit crunt, facea la inceput spume la gurita si ii curgea lichid cu un miros de hoit, a treia zi a venit cu gura plina de sange si cu o membrana care ii atarna din gurita afara, respira foarte greu si zgomotos. Ce m-a durut cel mai mult e ca a fost lucid pana si-a dat duhul, pana nu a mai putut a luptat sa traiasca, a mers sa bea laptic si cu gurita plina de sange respirand pe gurita dar nu a mai putut bea, ma privea lucid si inteligent la fel de vigilent si sagace doar ca suferea cumplit, imi pare enorm de rau ca nu am luptat sa il salvez...era foarte sanatos pana sa se otraveasca. Se catara pe usa noaptea cand il scoteam afara inainte sa moara iar cainele meu a plans a moarte tot inainte cu cateva zile sa se intample nenorocirea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si pisica mea face tot asa :| ! Daca ii dau apa cu albus si sare/ sau lapte, isi revine?

    RăspundețiȘtergere
  4. ma bucur ca si-a revenit!:X:X:X:Xchiar m-a impresionat:x:x:x:(

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamne ajuta ! ce bine ca ai putut sa o salvezi :X:X

    RăspundețiȘtergere
  6. pisica mea a murit aseara otravita. sunt distrusa

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie tocmai mi-au murit doua pisicute, carora un vecin le-a pus antigel pe cateva bucati de carne de pui. Una din ele s-a stins in chinuri groaznice, chiar daca a fost sub supravegherea veterinarului, iar cealalata in ziua urmatoare.A incercat din rasputeri sa le salveze, dar a fost prea tarziu.
    Sufar enorm de mult, nu pot sa trec peste ceea ce s-a intamplat.Iar din pacate Politia animalelor si-a suspendat activitatea, iar faptasul nu pateste nimic. Nu este normal asa ceva!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc pentru ce ai postat...Ma ajuta foarte mult...

      Ștergere
  8. Nu este firesc sa provocam suferinte animalelor...Sint multi oameni care fac acest lucru.
    Incalaca dreptul la viata al unei fiinte...Dumnezeu sa ne ajute!

    RăspundețiȘtergere
  9. iti multumesc mult ! am o pisica otravita, am facut ce miai zis si pisica a inceput sa se simta mai bine
    {nu mai tremura asa de tare ca inainte sai dau lapte apa cu sare si albus de ou }

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ce inseamna paradisul?!

Oamenii vor paradisul si fac cele mai ingrate gesturi pentru a-l atinge. Ce inseamna paradisul?! O stare de beatitudine, in care poti sa arunci o privire asupra propriului eu multumit, detasat si oarecum desprins sau dimpotriva asaltat de realitatea palpabila, un paradis artific involuntara. Cuvintele capata intelesuri noi, nebanuite si esti uimit de asociatiile de idei, de varietatea sensurilor, de intensitatea cu care se impun. Fascinatia in fata acestei lumi a cuvintelor pe care o descoperi in tine va mai dura o vreme. Asocierile de idei devin din ce in ce mai bizare si o usoara senzatie de ameteala te face mai nesigur. Iti spui ca poate ar fi mai bine sa te asezi. Sentimentul de buna dispozitie persista si-ti place starea asta de bine. Acum e momentul in care realitatea din jurul tau se trasnforma. Daca esti un spirit cultivat, iubitor de forma, culoare, frumos vei asista la un spectacol uimitor. Caci stimulul actioneaza asupra naturalului, nu-ti atribuie o alta identi

8 sfaturi in negociere

1. Numele Partenerului de negociere Fie ca vorbim despre nume, fie despre prenume, oamenilor le place sa li se pronunte numele. Pentru a retine numele persoanei este important ca, imediat dupa ce facem cunostinta cu ea sa folosim numele de cateva ori. Un secret este acela de a folosi chiar si la telefon numele persoanei de la capatul celalalt al firului, iar daca dorim un impact maxim trebuie, ca intr-o conversatie sa–i folosim ca ultim cuvant numele, cum ar fi: „Va doresc o zi buna, domnule Rujoiu” , „O sa va sun eu maine, domnule Rujoiu” sau „A fost o adevarata placere sa va intalnesc, domnule Rujoiu” etc. Trebuie sa retinem ca este important sa folosim numele celui cu care vorbim, dar mai ales in finalul discutiei, iar daca se poate, numele acestuia sa fie chiar ultimul cuvant. 2. Asezarea in incapere In principiu, pozitia cea mai dezavantajoasa este cu spatele la usa si cu fata la geam. Aceasta este o pozitie care creeaza disconfort, in primul rand pentru ca totdeaunea vei avea un